• postaltrip

    19 mensajes

    España

    Goedemorgen,
    Na 10 dagen wachten op een antwoord en verschillende mailtjes moet ik vaststellen dat er aan het gebeuren is wat ik voor vreesde.
    Ik ben 3 jaar geleden met postkaarten begonnen als bijzaak. Nu 3 jaar later (en nr 1 in spanje) moet ik vaststellen dat Delcampe geen enkel respect heeft voor zijn verkopers (voor hen hun klanten). Ik heb altijd gedacht dat Delcampe mijn basis zou zijn om mijn zaak verder uit te bouwen.
    Jammer genoeg moet ik nu vaststellen dat ik gewoon een nummer ben op hun verkooplijst en dat het zelf niet de moeite is om op verschillende mailtjes te antwoorden. (En als je al een antwoord krijgt is het een standaard antwoord en als je geluk hebt verwijzen ze je door naar een andere persoon die dan ook niet meer antwoord).

    Mijn webmaster kan nu niets aanvangen met het werk dat ik gedurende 3 jaar in Delcampe heb gestoken. Ik zou aan andere aanraden bezin eer je begint.

    Jammer dat het zo moet maar ik moet nu aan de slag met mijn webmaster om mijn afhankelijkheid van Delcampe naar een minimum te brengen.

    een gefrustreerde verkoper